Buat anda yang mengalami masalah jerawat yang teruk dan membelenggu kehidupan seharian anda, segala apa terkandung dalam laman web ini anda WAJIB membacanya jika anda tidak ingin terus hidup dalam kesengsaraan jerawat tersebut…

Mahukah Anda Yang Ada Banyak Jerawat Di Muka Mengetahui Bagaimana Anda Mampu Licinkan Kembali Wajah Anda Dalam Masa 60 Hari TANPA Sebarang Kesan Sampingan?

 


Usah buang masa dan duit anda lagi untuk mencari-cari penawar dan ubat menghilangkan jerawat. Belum tentu ubat-ubat yang terdapat di pasaran tersebut benar-benar berkesan dan tiada side effect.
Mari saya bongkarkan satu panduan lengkap langkah-demi-langkah anda mampu kawal jerawat anda. Semuanya bakal didedahkan dalam laman web ini …

 



Daripada: Meja Bilik Rawatan Dr. Hasseenah
Tarikh:
RE: Cara Terbukti Berkesan Untuk Kawal Dan Pulihkan Wajah Berjerawat Anda

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat anda,

Memang saya sendiri faham hati, jiwa dan perasaan anda yang sedang mengalami masalah jerawat tak kira jerawat di wajah atau di bahagian badan.

Hidup ini rasa macam ‘gelap-gelita' dan suram.

Hari-hari mendatang terpaksa ditempuhi dengan hati yang berat dan langsung tiada keceriaan dalam hidup. Nak tak nak, anda terpaksa teruskan juga kehidupan dengan penuh tabah dan kesabaran.

Saya benar-benar faham, kerana saya sendiri telah merawat beribu-ribu pesakit yang mengalami masalah jerawat seperti anda.

Tentunya anda sendiri yang sedang mengalami masalah jerawat khususnya di bahagian wajah inginkan kehidupan lebih baik seperti:

 

Memiliki wajah bersih, licin dan cantik bebas daripada jerawat serta parut agar diri anda akan lebih yakin ketika berhadapan dengan orang lain.


Tidak perlu berasa malu untuk keluar berjalan-jalan dan bertemu rakan-rakan oleh kerana wajah anda sudah bebas daripada sebarang masalah jerawat dan jeragat.


Motivasi anda akan terus meningkat tinggi dan mampu memberi prestasi terbaik di pejabat. Terutama sekali ketika anda bermesyuarat di pejabat, anda lebih yakin dengan wajah yang menawan.

Rakan-rakan anda atau pasangan anda akan tak jemu-jemu memuji wajah anda yang cantik kerana anda tidak ada masalah jerawat lagi.



Atau untuk anda yang masih mencari-cari teman hidup, anda akan lebih yakin untuk mendekati atau didekati sesiapa pun. Mana tahu orang yang anda minat tu bakal menjadi teman hidup anda yang boleh membahagiakan hidup anda suatu hari nanti. InsyaAllah saya doakan.
 

 

Tapi anda sedar semua impian itu bukan semudah yang disangka untuk menjadi suatu kenyataan dengan masalah jerawat yang melanda diri anda kini.

Jikalau jerawat yang kian teruk dan serius itu anda biarkan, nasib anda akan bertambah-tambah tidak seperti yang anda inginkan …

Memang Buruk Padahnya Jika Terus Biarkan Wajah Anda Berjerawat

Ramai yang berpendapat, jerawat ialah sesuatu yang biasa.

Kenyataan ini adalah salah sebenarnya!

Jerawat adalah sesuatu yang tidak normal sebenarnya. Jika anda mengalaminya, anda perlu bertindak dengan cepat supaya kesan buruknya dan komplikasinya tidak akan bertambah melarat.

Satu lagi anggapan yang salah ialah, jerawat sering dikaitkan dengan resdung. Jerawat dan resdung adalah 2 jenis penyakit yang berbeza sebenarnya.Tiada kait-mengait.

Jika anda terus berdiam diri tanpa sebarang nasihat yang profesional, banyak kesan buruknya.

Kesan-kesan buruk jika masalah jerawat anda dibiarkan begitu sahaja adalah seperti:

 


Wajah anda kelak akan dipenuhi dengan parut (scar) berbentuk lubang, bintik hitam dan berbenjol-benjol. Jangan terkejut jika ada ‘suara-suara sumbang’ yang menggelarkan muka anda seperti kawah di permukaan bulan!
Berasa malu untuk bertentang mata lebih lama dengan orang lain.
Rasa rendah diri untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius bersama orang lain berlawanan jantina.
Kurang keyakinan untuk berkenalan dengan lebih ramai rakan-rakan baru. Anda dianggap bagaikan ‘anti-social’.




Masa depan dalam bidang kerjaya akan kurang cerah. Anda sedar, kebanyakan pekerjaan pada masa kini memerlukan pekerja yang mempunyai penampilan yang menawan. Memang ini suatu realiti, jangan anda terkejut jika ada majikan yang ‘pilih kasih’ untuk memberi peluang lebih cerah kepada mereka yang memiliki wajah yang cantik dan bersih berbanding yang kurang menarik. Inilah hakikatnya.


Jika anda masih mencari pekerjaan, lebih sukar untuk ‘memikat’ hati penemuduga untuk mengambil anda bekerja oleh kerana wajah anda yang kurang menawan (akibat dipenuhi dengan jerawat).


Anda akan mengalami tekanan perasaan dan kemurungan akibat wajah yang tidak secantik rakan-rakan anda yang lain. Kadang-kala anda rasa sangat cemburu, dan berkata dalam hati, “Kenapa lah nasib aku macam ni.”
 

 

“Arrggh! Doktor, cukup lah! Saya dah tak sanggup dengar dan hidup menderita lagi macam tu”, kata anda dalam hati.

Memang saya amat faham akan perasaan anda itu.

Usah risau, sebenarnya anda memang mampu selesaikan segala masalah dan keperitan anda yang terpaksa hidup menderita bersama jerawat.

Tapi sebelum saya dedahkan kepada anda jalan penyelesaiannya, izinkan saya untuk perkenalkan diri saya terlebih dahulu…

 

Siapa Saya Untuk Cakap Pasal Jerawat Ni?
Hebat Sangat Ke?

Rasanya, sebelum kita pergi lebih jauh, ada baiknya saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu. Lebih molek gitu, betul tak?

Nama saya Dr Hasseenah Hassan, telah berkhdimat sebagai doktor bertauliah selama 20 tahun.

Saya mempunyai klinik sendiri yang terletak di Shah Alam. Berikut adalah alamat lengkap klinik saya:

     
 

Alamat: D/A Poliklinik Zulkifli, No.42, Jalan Pinang C, 18/C,Seksyen 18, 40000 Shah Alam, Malaysia.

Telefon: 03-55411392

Waktu Operasi:-

Isnin - Jumaat: 8AM – 2PM

Sabtu: 8AM – 1PM

 
     

Inilah klinik saya yang terletak di Seksyen 18, Shah Alam. Saya amat mengalu-alukan kedatangan anda pada bila-bila masa.

Ringkasan berkenaan dengan latarbelakang pendidikan dan pengalaman saya dalam bidang perubatan adalah:

  • Mendapat Sarjana Kedoktoran (M.D) daripada Universiti Sains Malaysia.
  • Memegang Certificate Course in Dermatology (AFPM) dan Diplomate American Academy of Restorative and Aesthetic Medicine (AARAM).
  • Semenjak 5 tahun kebelakangan ini (2011), saya banyak memberi fokus kepada masalah pesakit jerawat dan telah merawat lebih 1200 orang pesakit yang mempunyai isu jerawat sahaja.
  • Saya turut telah berjaya mengeluarkan produk rawatan jerawat sendiri di bawah jenama “Dr. Hasseenah”.
  • Cara rawatan yang saya paparkan telah diolah setelah saya membaca buku-buku berkenaan jerawat, berbincang dengan pakar kulit dan yang paling penting berjumpa dan merawat pesakit-pesakit yang menghidap jerawat secara langsung.

Senang sahaja, sebagai kesimpulan, saya memang benar-benar layak dan ingin MEMBANTU anda menyelesaikan masalah jerawat anda .Itulah tugas saya.

Memang tiada lain, saya di sini akan membantu anda menghilangkan jerawat dan mengembalikan keyakinan diri anda dengan memiliki wajah yang lebih menawan dan licin.

Tapi saya sedar, mungkin anda tidak tinggal berhampiran sekitar Shah Alam, Selangor. Kalau anda duduk dekat, memang anda boleh bila-bila sahaja bertemu saya, tiada masalah.

Cara yang terbaik untuk merawat jerawat ialah untuk bertemu saya di klinik agar anda mendapat perhatian dan jawapan yang paling tepat kerana setiap orang adalah unik dan memerlukan perhatian yang berbeza.

Kini anda tak perlu berasa gundah-gulana lagi.

Oleh kerana keterbatasan jarak dan masa anda, demi anda saya telah menghasilkan sebuah ebook iaitu buku dalam bentuk file softcopy PDF.

Kini segala pemasalahan jerawat mampu diselesaikan dengan panduan langkah-demi-langkah yang saya hasilkan sendiri ini …

 

Memperkenalkan Ebook “Rahsia Jerawat Terbongkar - Bagaimana Mengawal Jerawat Dalam Masa 60 Hari”

Buku ini adalah dalam bentuk file softcopy PDF hasil tulisan saya sendiri.

Dalam ebook ini saya telah kumpulkan segala ilmu dan pengalaman saya dalam bidang merawat jerawat selama 5 tahun. Saya telah ringkaskannya dan mudahkannya untuk tujuan pemahaman anda.

Ingat, ebook ini bukan sebarangan ebook. Ia telah ditulis sendiri boleh saya yang merupakan doktor sebenar dan pakar dalam jerawat. Bukan hanya ‘copy paste' maklumat yang di-search daripada Google!

Berikut adalah isi kandungan, manfaat serta kelebihan yang bakal anda perolehi melalui pembacaan ebook “Rahsia Jerawat Terbongkar” ini:

 


Penjelasan terperinci tentang proses pembentukan jerawat dan bagaimana jerawat terjadi sebenarnya. Memberi anda pemahaman jelas, dengan ini anda boleh halang proses tersebut agar jerawat anda tidak menjadi lebih serius.



Pembongkaran 12 faktor serta punca terjadinya jerawat. Ada diantaranya yang selama ini anda tidak menyedarinya yang anda sendiri melakukan punca tersebut. Contoh seperti amalan diet pemakanan, kosmetik, stress melampau dan banyak lagi. Ketahui faktor-faktor ini dan hentikan melakukannya. Anda pasti boleh hentikan pembentukan jerawat kelak.


Pendedahan 5 tahap jerawat berbeza yang boleh memudahkan anda untuk mengambil langkah tindakan rawatan yang tepat. Tahap yang berbeza memerlukan jenis rawatan berbeza.



Pembongkaran yang julung-julung kali dilakukan. “Rahsia” kecantikan wajah orang-orang Jepun dan Korea. Anda akan didedahkan apakah amalan mereka sehingga mampu memiliki kulit wajah yang halus, licin dan cantik. Ketahui amalan mereka ini dan anda amalkannya. Anda PASTI mampu memiliki wajah cantik seperti mereka.


6 jenis rawatan alternatif jerawat yang PERLU anda ELAKKAN untuk lakukannya. Ini bagi memastikan agar anda terhindar daripada mendapat kesan lebih buruk dan parah.



3 jenis rawatan klinikal yang terkini pada masa ini. Jenis-jenis rawatan inilah yang memang telah terbukti berkesan. Anda tidak akan tertipu dengan mana-mana doktor atau pakar kulit yang tidak bertauliah dalam merawat masalah jerawat anda kelak.



3 elemen yang WAJIB anda kuasai bagi mengawal jerawat sebelum terlambat. Elemen-elemen ini boleh menjadi penyelamat anda jika anda ingin kawal dan hentikan pengeluaran jerawat. 3 elemen inilah yang menjadi ‘pandu-arah’ anda untuk mengambil langkah-langkah tindakan anda untuk hilangkan jerawat anda dalam masa 60 hari.


10 jenis rawatan jerawat secara luaran yang anda sendiri boleh lakukan di rumah. Boleh jimatkan duit anda dan membuat pilihan serta keputusan yang lebih bijak dalam memilih kaedah terbaik.
2 jenis rawatan jerawat secara dalaman yang anda sendiri turut boleh amalkan.


Jenis-jenis makanan yang perlu anda PERBANYAKKAN dan KURANGKAN pengambilannya dalam diet harian supaya boleh mempercepatkan serta membantu mengawal jerawat anda dengan lebih pantas.


Langkah-demi-langkah kurangkan jerawat anda di muka dalam masa 60 hari. Inilah bab yang anda tunggu-tunggu. Hanya dalam masa 2 bulan, anda mampu memiliki wajah yang bersih dan cantik semula.



8 tips untuk menambahkan lagi ‘POWER’ bagi langkah-langkah rawatan anda kurangkan jerawat dalam masa 60 hari. Setiap tips dipecahkan lagi kepada langkah-langkah tindakan straight to the point yang boleh anda terus praktikkan.


Dan banyak lagi pendedahan dan pembongkaran yang boleh membantu anda kawal seterusnya kurangkan jerawat anda di muka supaya wajah anda boleh kembali licin, bersih dan cantik menawan.
 

 

Adakah anda masih lagi kurang yakin dan tak percayakan saya?

Sekarang, mari kita lihat pula apa kata mereka yang pernah mendapatkan rawatan daripada saya. Mereka ini semua adalah pesakit-pesakit saya sendiri.

 

Anda Masih Tak Percaya Dengan Saya & Ragu-Ragu?

 

Tak mengapa, saya tak salahkan anda jika anda merasa ragu-ragu.Tapi biarlah saya tunjukkan kepada anda bukti hasil rawatan dan kepakaran saya dalam merawat jerawat ini.

Semoga anda mampu membuat penilaian sendiri melalui pemerhatian anda berikut.

Berikut adalah testimonial SEBENAR daripada pesakit-pesakit saya yang SEBENAR

 

“Saya mengalami masalah jerawat sejak tingkatan satu. Saya tidak pernah peduli dengan penjagaan kulit kerana tiada orang yang menasihati. Sejak kerja, jerawat semakin teruk dan saya mula mencari tempat untuk rawatan. Secara tidak sengaja saya ternampak Klinik Doktor Hasseenah dan terus buat temujanji. Rawatan pertama memang sakit tapi mula menampakkan perubahan. Selepas 4 kali rawatan, walaupun terpaksa berbelanja lebih tapi saya puas hati. Masalah jerawat dah berkurang dan kulit kembali normal. Terima kasih doktor!”

Nurul Haanim
Perunding Insurans

“Dulu saya mengalami masalah jerawat batu yang teruk di muka. Jerawatnya berair, bernanah dan kadang-kadang ada yang berdarah. Muka rasa gatal-gatal dan sakit apabila ditekan. Keadaan ini membuat saya rasa sungguh tidak selesa, tambahan lagi apabila guru-guru di sekolah mula menegur tentang jerawat saya.

Kini Alhamdulillah setelah menjalani rawatan di Klinik Jerawat dan Jeragat Dr Hasseenah muka saya sudah tidak kelihatan kemerahan lagi. Kaedah rawatannya cukup mudah dan berkesan. Saya sangat berpuashati dan gembira apabila ada rakan mengatakan bahawa muka saya sudah licin. Terima kasih doktor.”

Muhammad Afiq bin Salehuddin
Pelajar

 

Mereka telah terbukti berjaya mengurangkan masalah jerawat hasil bimbingan dan rawatan saya.

Anda pun mampu sebenarnya memiliki hasil seperti mereka ini.

Tapi sebelum tu, mungkin sekarang anda tertanya-tanya pula, berapakah harga ebook ini? Takkan free kan dengan ilmu yang sungguh berharga dan tidak ternilai ini?

 

Pelaburan Kecil Anda Demi Memiliki Wajah Licin Bebas Daripada Jerawat

 

Dengan memiliki ebook “Rahsia Jerawat Terbongkar - Bagaimana Mengawal Jerawat Dalam Masa 60 Hari”, ia merupakan langkah anda pertama yang paling bijak untuk mengawal seterusnya menghilangkan jerawat yang semakin serius di wajah anda.

Jika anda tanya saya nilai sebenarnya memang sungguh tak ternilai ilmu ini.

Dengan pengalaman saya selama 20 tahun sebagai doktor perubatan, 5 tahun sebagai doktor yang merawat jerawat, kajian yang saya sendiri lakukan serta pengalaman saya merawat hampir 1200 orang pesakit jerawat.

Segala ilmu dan pengalaman tersebut saya telah kumpulkan dan ringkaskan kepada maklumat-maklumat yang penting sahaja untuk pengetahuan anda dalam ebook ini.

Jika anda tanya saya, kos consultation dan rawatan di klinik jerawat saya sendiri boleh mencecah hingga RM200 secara purata untuk sekali datang.

Tapi dengan memiliki ebook ini, anda tak perlu belanjakan wang anda sebanyak itu.

Saya bagi anda harga mampu milik iaitu hanyalah RM200 RM50 SAHAJA!

Murah, memang jauh lebih murah daripada nilai sebenar ilmu dalam ebook ini.

Klik butang tempah di bawah untuk lakukan tempahan ebook ini…

 

Saya sudah bersedia untuk membuat pesanan! Klik disini!

 

Nanti Dulu! Ada Bonus Tambahan PERCUMA Untuk Anda

Oops! Nanti dulu, jangan buat tempahan lagi!

Saya ada tawaran bonus tambahan untuk anda. Ianya adalah PERCUMA sahaja.

Dengan setiap pembelian ebook “Rahsia Jerawat Terbongkar” ini dalam tempoh masa 24 jam daripada sekarang, anda turut akan mendapat bonus-bonus tambahan berikut:

BONUS #1: 15 Tips Untuk Mengawal Stress

Dalam laporan ringkas ini, saya kongsikan bersama anda 15 tips yang boleh anda terus amalkan bagi mengurangkan tekanan perasaan dalam kehidupan seharian anda.

Tekanan perasaan atau stress adalah penggalak mempercepatkan lagi proses pembentukan serta pertambahan jerawat.

Jika anda mampu kawal stress , anda mampu kawal jerawat anda dalam masa yang sama.

BONUS #2: Kad Diskaun Potongan 20%

 

Ini merupakan satu-satunya bonus yang unik tidak akan anda dapat di mana-mana pun.

Saya akan berikan anda potongan diskaun sebanyak 20% untuk mana-mana produk rawatan jerawat hasil buatan dan jenama saya sendiri.

Produk-produk ini saya sendiri sebagai doktor bertauliah hasilkannya.

Tiada sebab anda perlu ragu-ragu lagi.

 

Tapi ingat, tawaran bonus-bonus PERCUMA saya hanya berikan kepada anda jika anda membuat tempahan ebook “Rahsia Jerawat Terbongkar” hanya dalam tempoh 24 jam sahaja!

Jika anda masih ragu-ragu lagi, di sini saya sertakan sekali Jaminan Kepuasan Wang Dikembalikan …

 

Saya begitu percaya yang ebook ini akan dapat menolong anda untuk mengubati jerawat di muka, maka saya sanggup memberikan satu jaminan – jika anda tidak berpuas hati dengan kandungannya atau tidak percaya ianya boleh membantu anda untuk mengawal dan seterusnya mengubat jerawat anda, maka anda boleh mendapatkan wang anda kembali.

Ya, saya memberikan Jaminan Pulangan Wang Sepenuhnya ( Full Money Back Guarantee ).

(Syaratnya hanya satu – anda memberitahu saya dalam masa 30 hari selepas pembelian)

Apa yang anda perlu lakukan ialah buat panggilan ke pejabat saya, berikan nama, alamat dan butiran pembelian anda dan saya akan pulangkan wang anda.

Nanti dulu! Selain itu walaupun saya pulangkan wang anda, anda masih boleh menggunakan 2 bonus yang saya berikan.Ya, bonus itu tetap menjadi hak anda dan boleh gunakannya sesuka hati anda, pada bila-bila masa sahaja.

Anda memang tidak akan rugi apa-apa. Segala risiko pembelian anda, saya sendiri yang tanggung.

 

Anda Perlu Bertindak Cepat, Sebelum Terlambat!


Anda tak perlu tangguh-tangguhkan lagi membuat keputusan yang bijak untuk miliki ebook “Rahsia Jerawat Terbongkar” ini.

Ingat nilai sebenar harga ebook ini. Saya pada bila-bila masa akan naikkan harganya kepada RM200!

Ya, inilah nilai harga sebenar ebook ini. RM200.

Ini bagi menjaga nilai sebenar ilmu yang terkandung dalam ebook ini. Saya tidak mahu nanti ramai yang akan take of granted dan tidak menghargai langsung ilmu yang saya kongsikan ini.

Selain itu, janganlah anda berlengah-lengah lagi mencari jalan penyelesaian masalah jerawat anda. Makin lambat anda bertindak dengan betul, makin parah dan serius jerwat anda tu.

Jika muka anda dipenuhi jerawat, jika anda malu untuk berinteraksi dengan orang lain kerana jerawat di muka, jika prestasi kerja anda terganggu kerana jerawat, inilah penyelesaian yang anda cari-cari. Segalanya melalui ebook ini.

Jerawat boleh dikawal dan boleh di ubati, jadi jangan biarkan jerawat terus-menerus menghantui hidup anda.

Bayangkan muka anda yang bersih daripada jerawat, bayangkan anda senyum ketawa dengan rakan-rakan, bayangkan anda mendapat kenaikan pangkat dan gaji kerana prestasi kerja anda semakin meningkat kerana muka tidak dihantui oleh jerawat lagi.

Usah buang masa lagi, lakukan tempahan ebook “Rahsia Jerawat Terbongkar” dengan klik butang tempah di bawah sekarang …

Klik Sini Untuk Memesan Ebook "Rahsia Jerawat Terbongkar" Untuk Hanya RM50.

 

Ikhlas,


“Doktor Pakar Jerawat Anda”
Admin www.DrHasseenah.com
Email: amisya2[at]gmail.com
Telefon: 03-55411392

P.S: Jangan biarkan diri anda berterusan dibelenggu masalah jerawat di muka hingga membuatkan anda kurang keyakinan diri, tidak selasa dan memberi kesan buruk terhadap kehidupan sosial anda. Anda perlu bertindak sekarang untuk mengawal jerawat anda dengan ikuti panduan langkah-demi-langkah ebook Rahsia Jerawat Terbongkar.

P.P.S: Ebook Rahsia Jerawat Terbongkar ini telah ditulis oleh saya sendiri iaitu seorang doktor bertauliah, mempunyai 20 tahun dalam bidang perubatan serta telah merawat 1200 orang pesakit yang mengalami masalah jerawat dalam masa 5 tahun ini.

P.P.P.S: Dapatkan ebook Rahsia Jerawat Terbongkar berserta bonus-bonus tambahan 1 report ‘Tips-Tips Kurangkan Stress' dan kupon diskaun potongan 20% produk rawatan jerawat Dr. Hasseenah pada harga diskaun RM50 sahaja. Klik sini untuk buat tempahan.

P.P.P.S: Ada kemungkinan besar harga ebook Rahsia Jerawat Terbongkar akan dinaikkan kepada harga RM200! Cepat bertindak sekarang untuk menempahnya.Klik sini sekarang.

Ya, saya amat berminat dengan ebuku ini dan tahu ianya boleh membantu saya untuk mengawal dan merawat jerawat saya. Saya faham yang saya akan mendapat 2 bonus berikut:

 

Kad diskaun bernilai 20 peratus daripada harga produk jenama Dr Hasseenah
Tips untuk mengurangkan stres (stres menyumbangkan 70% mengapa flare-up jerawat)

 

Saya juga faham yang ebuku ini datang dengan Jaminan Pulangan Wang Sepenuhnya. Jika saya tidak berpuas hati 100% dengan kandungannya dalam masa 30 hari selepas pembelian, saya boleh mendapatkan wang saya kembali dan masih berhak untuk menggunakan bonus-bonus yang saya terima.

 
     
   
 


This article and the ebook entitled Rahsia Bagaimana Mengawal Jerawat Dalam Masa 60 Hari are purely educational. The strategies outlined are not guaranteed to produce any particular results. You agree that you are solely responsible for any results obtained from this article and the ebook. Dr Hasseenah Hassan specifically disclaim any responsibility for any liability, loss or risk, personal of otherwise, which is incurred as a consequence, directly or indirectly, for the use and application of any of the contents in this article and the ebook.
All decisions made by Dr Hasseenah Hassan are final and binding upon the parties herein.

© Dr Hasseenah Hassan 2011